Tuesday, May 15, 2012

jag rapar så högt att löven föder barn

Efter att ha skrivit två historia-arbeten på två kvällar som jag har haft typ tre månader på mig att fullfölja, fullborda, fullsitta så kan ekorren inte vila än. Ekorren skriver till och med på svenska eftersom samhället kräver detta i texterna som måste nå lärarskaran på kaplans envåningsskola. Jag tror att världen skulle må mycket bättre om folkmord och presidentmord aldrig skulle inträffa, infalla, inpregnera, för då skulle inte stackars små skogsvidunder behöva hugga ner de svenska skogarnas vackra kroppar för studiernas välmående. Men tur är väl det att teknikens värld har fötts ur människornas huvuden och utvecklas som en konstgjordbesprutad ros ur betongskärmen framför din sniffande nästipp.

bilden utgår från dagens visdomspass med drottningen av dem gröna skogarna med anledning av datorbyte, bytet som lämnade era ögon att falla återigen på skärmens tomma ytspänning. jag återkommer hallongrotter.

No comments:

Post a Comment